خلاصه ماشینی:
"معلوم میشود که این اثر،یک ضدآگهی است و قرار هم هست که منجر به مصرف نکردن یا کممصرف کردن سیگار شود.
تصویری که با طراحی ضعیف و«لیاوت»ضعیفتر این اجازه را به خود داده که یونیفرم تثبیتشدهء شرکتهای دخانیات را برهم بزند،و به این ترتیب همهچیز را مهیای یک ناهنجاری بزرگ گرافیکی کند(تعهدات بینالمللی دربارهء حفظ مارکها و یونیفرمهای محصولات تجاری در سراسر دنیا مطمئنا قوانینی هم دارد،که البته به ما مربوط نیست!) بستههای سیگار معمولا از طرحها و نقشهای نسبتا خوبی برخوردارند.
8-این ضدآگهی و تهیهکنندگان آن احتمالا از ابتدا بنا را به مصرف نشدن سیگار گذاشتهاند؛چون به محض خریده شدن سیگار،این ضدآگهی کارکرد معنایی خود را عوض میکند: قضاوت صورت گرفته؛انتخاب مصرفکننده مرگ است.
پس چرا دستگاه فرهنگی،باوجود چنین تابویی دربارهء مسأله تن،خود را از گفتمان تنمحور در این اثر استفاده کرده است؟چهطور آنچه تابو و قلمرو ممنوعه است،در دستان دستگاه فرهنگی میتواند مورداستفادهء همگانی قرار گیرد؟تنمحوری در این ضدآگهی نهتنها پزشکی، که تصویری هم هست."