خلاصه ماشینی:
"کتاب حاضر،تفاوتهای رادیویی و نابرابریهای اعمال شده بر زنان دستاندرکار در این صنعت را آشکار و مورد بررسی قرار میدهد و زمینهای را برای همکاریهای بسیاری که زنان به عنوان تهیهکندگان، مدیران،سردبیران،مجریان و مشتریان رادیویی انجام دادهاند،فراهم میکند.
بخشی از این تقصیر را میتوان متوجه رادیو کرد؛چون رادیو یک رسانهء ناپیداست و همانگونه که در مطبوعات و نزد عامه،تلویزیون جذابتر و فریبندهتر از رادیو محسوب میشود،این طرز تفکر در تحقیقات علمی نیز خود را نمایان میسازد،لیکن این موضوع به تازگی بهطور جدی مورد بحث و جدل قرار گرفته است.
ما باید در این زمینه عمیقا بیندیشیم؛برای مثال در مورد اینکه چگونه سن در استفاده از رادیو تاثیرگذار است،چه میزانی از زنان مسن،دختران نوجوان و دختربچهها از این رسانه استفاده میکنند و یا ارتباط با زنان اقلیتهای مذهبی با رادیوی ملی چگونه است.
در دو فصل از این کتاب،میشل تاریخچهء ارزشمندی از ایستگاههای رادیویی زنان ارائه نموده و تلاش زنان را برای حفظ فضای مربوط به خود در ایستگاههای اجتماعی مورد بحث قرار میدهد."