خلاصه ماشینی:
"روندهای فعلی در خصوص دیجیتالیسازی، حذف نظارت دولت و جهانی شدن،از یکسو توازن قدرت میان کسانی که میفروشند و کسانی که خرید میکنند و از سوی دیگر توازن میان سرمایه و سرمایهگذاران واجد شرایط را برهم زده است.
برای رونق گرفتن،سازمانها باید به کمک سه روش زیر، سرمایههای فکری خود را ارتقا دهند تا بتوانند هم از پس تقاضای مشتریانش برآیند و هم افراد باصلاحیت را تحت کنترل خویش داشته باشند: 1.
موفقیت مبتنی بر بهرهبرداری از این حقیقت است انسانها بهطور همزمان هم خواهان ابراز خودشان هستند و هم باید احساس کنند که به سازمان خود تعلقخاطر دارند.
اجتماعی شدن شرکتها از طریق کار در تیمها و صرف زمانی برای باهم بودن بعد از کار،افراد حاضر در گروهها اقدام به توسعهء دانش ضمنی خود میکنند.
عملی ساختن آن شرایط سازمانی خود را از طریق این پرسش مشخص نمایید:ما چه کسانی هستیم و قصد داریم به کجا برویم؟ افراد را براساس نگرش خود استخدام کنید و بعدا آنها را برای اکتساب مهارتها آموزش دهید."