خلاصه ماشینی:
"پوراحمد پس از فیلم «شب یلدا»آهنگساز همیشگی خود«ناصر چشمآذر»را که بسیاری از فیلمهایش را با او کار کرده بود به دلایل معلومی کنار گذاشت که البته عدمتجانس موسیقیهای متن به کار گرفته شده در دو فیلم اخیرش نیز کاملا مشهود است.
البته به کارگیری این نوع موسیقی تجربه جدیدی در سینمای ایران نیست.
»5البته موسیقی این فیلم نیز واریاسونهایی بر روی ترانه«سیمین بری»است که برای کنشهای مختلف تنظیمات متفاوتی از آن صورت گرفته است.
موسیقی فیلم«ازدواج صورتی»دومین کار«کیوان هنرمند»-که پیش از این برای فیلم«گاو خونی» موسیقی نوشته بود-بیانگر یک نکته بزرگ است و آن اینکه اگر یک کارگردان مطرح کار کرده باشید میتوان امیدوار بود کارگردانها یا تهیهکنندگان دیگر نیز به سراغ شما بیایند.
به هرحال نکته کلی که در مورد موسیقی متن این سه فیلم میتوان با اطمینان تمام اظهار کرد آشفتگی و عدمیکپارچگی در ساختار آنها بهعنوان«موسیقی فیلم»است."