خلاصه ماشینی:
"چکیدهی پایاننامه تهیه و تنظیم:سیده طاهره سیدی مقایسهی ادراکی بینایی کودکان باو بدون فلج مغزی با بهرهی هوشی بهنجار دانشجو:سعیده امامی/استاد راهنما:دکتر مجید یوسفی لویه/استاد مشاور:دکتر الهه محمد اسماعیل رشتهی تحصیلی:کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان استثنایی سال تحصیلی:68-/58دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران ارزیابی الگوهای حرکتی کودک یکی ازمهمترین عوامل ارزشیابی،تشخیص و درمان زودهنگام کودکانی است که در معرض خطر بالای معلولیت هستند(هرین و هریزار،7891).
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی با استفاده از داستان در کاهش اختلالات رفتاری دانش آموزان دختر عقب مانده ذهنی آموزشپذیر 91-31 ساله شهر تهران دانشجو:مریم مللی/استاد راهنما:دکتر هادی بهرامی/اساتید مشاور:آقای عباس داور منش و دکتر مسعود صالحی رشتهی تحصیلی:کارشناسی ارشد روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی سال تحصیلی:بهار /6831دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی کاهش رفتارهای نامطلوب از طریق داستان به علت گرایشهای خودبهخودی و تأثیرپذیری کودکان از داستان در سالهای اخیر مطرح بوده است.
هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی با استفاده از داستان در کاهش اختلالات رفتاری دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی آموزشپذیر 91-31 سالهی شهر تهران است."