چکیده:
هدف مقالهء حاضر بررسی و مطالعهء صفحات خانگی بخشهای مجموعهسازی و تهیه و دریافت منابع کتابخانهای بر روی شبکهء جهانی وب با استفاده از پروتکل انتقال فرامتنی اطلاعات است.به همین منظور،صفحات اختصاصی 13 کتابخانه و مرکز اطلاعرسانی، براساس صفحهآرایی،میزان جذابیت صفحه از نگاه بیننده،اصالت (خلاقیت و ابتکار در ارائهء اطلاعات)،و نیز میزان سودمندی برای استفادهکنندگان مورد نقد و بررسی قرار گرفته و نمونههایی از صفحات خوب و بد نیز ارائه گردیده است.
خلاصه ماشینی:
"فراهم شده بود،معذالک آشکار است که در برخی از موارد این طرحها توسط کسانی که
بخش تهیه و دریافت مواد و منابع کتابخانهای کتابخانه دانشگاه واشنگتن3نمونهء بسیار
البته به جز تاریخ که بعد از به وجود آمدن و تغییر یافتن در پایین صفحه قرار گرفته است.
تصاویر گرافیکی این صفحه بسیار متناسب است و آثار بر جای ماندهء منطقه را نشان
ارائه شده است که در اکثر موارد لزوم بازگشت به بالای صفحه رات منتفی مینماید.
صفحه را که برای اتصال به صفحات دیگر لازم بودهاند کاهش داده است.
صفحهء اختصاصی بخش تهیه و دریافت مواد و منابع کتابخانهای کالج دارت موت4
خدمات بخش تهیه و دریافت مواد و منابع این کتابخانه در اکثر زمینهها نمرهء
تصاویر موجود در این صفحه را با تصاویر موجود در صفحهء اختصاصی بخش تهیه و
درون صفحهء اختصاصی خود کالج دارت موت که البته این اتصال از طریق مراکز
این دفتر راهنما بسیار روشن و واضح است و استفاده از آن نیز آسان است،و در ضمن
دارد،سؤالی که به طور ناخودآگاه به ذهن شما خطور میکند این است که:«این صفحه با
اما این مطلب در هیچ کجای دیگر صفحه شروع داده نشده است.
الفبا در این نوع طبقهبندی بر روی صفحه مشخص شده بود،برای بیننده راحتتر و قابل
edu/library/acq/dead.
مربوط در دانشگاه میامی که بسیار خوب و نیز دوستانه طراحی شده است مقایسه کنید.
edu/library/acq/gift.
اتصال به این صفحه،از درون خود صفحه اختصاصی کتابخانه در نظر گرفته نشده است،
خوبی است و بالعکس طراحی ضعیف این گونه صفحات بر روی وب نیز میتواند"