خلاصه ماشینی:
"هدف اعلام شده این اجلاس- جستجوی چگونگی مبادله پیام میان متخصصان روابط عمومی در زمینه فنآوریهای رایانهای نیز در میان حضار وجود داشت و همه آنها معتقد بودند که امکانات جدید مثل دیسکت نوری،پست الکترونیک و On-line Service نقش عمده را در برقراری ارتباط مستمر میان متخصصان روابط عمومی و گزارشگران در آینده ایفا خواهند کرد.
دیک جونز رئیس انجمن بین المللی ارتباطات متقابل در نیویورک بر این باور است که: «در 01 تا 02 سال آینده دسترسی به تکنولژی دوربینی بسیار ارزان و قابل حمل با سایر ویژگیها و مزیتهای قابل تصور، استفاده از کاغذ را به حد اقل خواهد رساند و شما معتقد خواهید شد که فقط چیزهایی را (به تصویر صفحه مراجعه شود) باید چاپ کرد که واقعا نیاز به نگاهداری آنها روی کاغذ باشد.
» رئیس بخش تصاویر تکنولژیک یک شرکت روابط عمومی در ایلی نیوز با تاکید بر کمک رسانههای الکترونیک به حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان میگوید:«اگر این رسانهها مورد سوء استفاده واقع نشوند آیندهای سریع برای خود و راضیکننده برای جنگلها در پیش خواهیم داشت.
» کمپانیها تعداد کارکنان خود را کاهش میدهند مشاوره توسعه مییابد رسانههای الکترونیک نه تنها راه و شیوه کار متخصصان روابط عمومی را تغییر دادهاند بلکه بر چگونگی انجام کار آنها نیز تأثیر میگذارند.
برای انجام این هدف لازم است بدانید که روزنامهنگار چگونه میاندیشد؟چگونه مینویسد؟به چه موضوعاتی علاقهمند است؟و چگونه راجع به آن موضوعات مطلب تهیه میکند؟ بنابراین احتمال میرود رسانههای الکترونیک تا حدودی نقش یک پل را بین متخصصان روابط عمومی و روزنامهنگاران برای نزدیک کردن ذهن آنان ایفا کنند و دیوارهای بین این دو را بردارند."