"مرکز تحقیقات توسعه مدیریت از بدو تأسیس خود فعالیت پررنگی در زمینه آموزش داشته بطوریکه عملکرد 8 سال گذشته آن گواه ارائه آموزشهای مدیریتی به بیش از 24 سال شرکت بوده است.
ولی بررسی ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه مدیریت در سازمانهای کشور در کنار آموزش به انجام فعالیتهای پژوهشی کاملا واقفیم و بر این باوریم که موفقیت سازمانهای کشور در گروه داشتن مدیریت اثر بخش و کارآمد است.
در این راستا مرکز تحقیقات توسعه مدیریت اقدام به تاسیس گروه تحقیقات بازاریابی نموده تا از طریق انجام تحقیقات بازاریابی بتوانیم شرکتها را در موارد زیر راهنمایی کنیم.
بطور کلی نتایج حاصل از انجام تحقیقات بازاریابی را میتوان در موارد زیر خلاصه نمود: -کاهش ریسک -نظارت بر شرایط بازار و ارزیابی آن -استفاده از فرصتها -قضاوت درباره روندهای بازار و شرایط آن -بهبود نتایج -شناخت رقبا این مرکز تحت نظارت دکتر حسن قاسمی از اساتید بازاریابی دانشگاه علامه طباطبایی و همکاری اساتید مجرب دانشگاه و محققان به فعالیت خود ادامه خواهد داد."