خلاصه ماشینی:
"تمامی معلمان تربیت بدنی تا حدودی تحت آموزش مبانیاجتماعی روانشناسی ورزش و تمرین قرار گرفتهاند،اما بسیاریاز آنها در این زمینه تخصص لازم را ندارند.
دغدغههای عمدۀ معلمان تربیت بدنی عبارت است از:کمبودمنابع و سرمایه،کاهش انگیزۀ دانشآموزان در دورۀ دبیرستان،محیط چندفرهنگی جدید که مهاجرانی از آلبانی،روسیه و&%04214TARG042G% خاورمیانه آن را تشکیل میدهند و استفاده از روشهای جدیدبه منظور آموزش مهارتها و دانش را ضروری میسازد.
رانسه شرکت در کلاسهای تربیت بدنی برای همۀ دانشآموزان دردورههای ابتدایی و متوسطه اجباری است(پایه 1-12).
برای دانشآموزان پایۀ 6-9امکانات و انواع مختلفی از فعالیتهای ورزشیو هنری فراهم میشود(مانند حرکات موزون)،که هریک از اینها تجربهای حرکتی خاصباید حد اقل در دو دورۀ 10 ساعته در هریکاز هشت گروه فعالیتهای پیشبینی شدهشرکت کرده باشند(مانند:شنا،دو و میدانی،ژیمناستیک،ورزشهای جمعی،ورزشهایرزمی،فعالیتهای ورزشی هنری،ورزشهایراکتی و فعالیت بدنی در محیط طبیعی).
(به تصویر صفحه مراجعه شود) معلمان تربیت بدنی مدارس ابتدایی موضوعات یکسانی رامیآموزند و شایستگی و قابلیت در ورزش نیز برای موفقیت درآزمون رقابتی برای آنها ضروری است.
با توجه به برنامۀ درسی ملی،اهداف اصلی تربیت بدنی درآموزش پایه ایجاد تأثیر مثبت در سلامت و تواناییهای جسمی،روانشناختی و اجتماعی دانشآموزان و همچنین به عنوانیک راهنما برای درک و فهم اهمیت ورزش در سلامتی برایدانشآموزان است.
این برنامهها عبارتند از:تمرکزبر استفاده از اصول روانشناسی ورزش و تمرین در آموزش تمامیکودکان،پرداختن به نیازهای متنوع جامعۀ دانشآموزی،و ایجادکلاسی که مشارکت ورزشی را ترویج کند،با وجود استانداردهد،و اینکه اکثر معلمان تربیت بدنی دورۀ دبیرستان باید گواهینامهداشته باشند،تنها 13 ایالت گواهینامۀ تخصص در تربیت بدنیرا برای مدارس ابتدایی لازم میداند."