خلاصه ماشینی:
"«گزارشی تجربی از کشور اندونزی»قسمت آخر (تقدیم به سربازان گمنام آموزشیار در زندانهای کشور که به تعلیم و تربیت مشغولند)«علی ابراهیمیان هادی کیاشری» *کلیاتی درباره کشور اندونزی(محیط نظام آموزش غیر رسمی) مدیریت تأمین بودجه: الف)دورههای یاد شده باتوجه بهنیاز جوامع محلی و با خود یاری مردمو همکاری کارگزاران آموزش غیررسمی و دیگر مجریان جوامع محلیبرنامهریزی شده و به اجرا درمیآید.
«گزارشی تجربی از کشور اندونزی»قسمت آخر (تقدیم به سربازان گمنام آموزشیار در زندانهای کشور که به تعلیم و تربیت مشغولند)«علی ابراهیمیان هادی کیاشری» *کلیاتی درباره کشور اندونزی(محیط نظام آموزش غیر رسمی) مدیریت تأمین بودجه: الف)دورههای یاد شده باتوجه بهنیاز جوامع محلی و با خود یاری مردمو همکاری کارگزاران آموزش غیررسمی و دیگر مجریان جوامع محلیبرنامهریزی شده و به اجرا درمیآید.
وظایف مؤسسه آموزشی جوامعمحلی: 1-تهیه مواد آموزشی و کمکآموزشی متناسب جوامع محلی باتوجه به الگوی تعیین شده مؤسسهتوسعه فعالیتهای یادگیری.
وظایف مؤسسه آموزشی جوامعمحلی: 1-تهیه مواد آموزشی و کمکآموزشی متناسب جوامع محلی باتوجه به الگوی تعیین شده مؤسسهتوسعه فعالیتهای یادگیری.
مکانیزم هماهنگی فعالیتهایآموزش غیررسمی: الف)در سطح ملی مدیر کلآموزش غیررسمی جوانان و ورزش-رئیس کمیته فنی هماهنگی است و بهنسبت وظایفی چون: 1-ترسیم سیاستهای کل ویژهآموزش غیررسمی 2-گسترش و انتشار رهنمودهایکل دربارۀ برنامهریزی و اجرایآموزش غیررسمی 3-هماهنگسازی دوره آموزشغیررسمی به منظور پیشگیری ازدوبارهکاری،را در برابر وزیر آموزشو پرورش و فرهنگ پاسخگو است.
مکانیزم هماهنگی فعالیتهایآموزش غیررسمی: الف)در سطح ملی مدیر کلآموزش غیررسمی جوانان و ورزش-رئیس کمیته فنی هماهنگی است و بهنسبت وظایفی چون: 1-ترسیم سیاستهای کل ویژهآموزش غیررسمی 2-گسترش و انتشار رهنمودهایکل دربارۀ برنامهریزی و اجرایآموزش غیررسمی 3-هماهنگسازی دوره آموزشغیررسمی به منظور پیشگیری ازدوبارهکاری،را در برابر وزیر آموزشو پرورش و فرهنگ پاسخگو است."