خلاصه ماشینی:
گرملی با فراتررفتن از کنکاشی صرف برای دستیابی به فصلی تازه در امکانات زیباشناختی فرم، همواره خود را با نقش انسان در قالب فرد یا توده و موجودی اجتماعی مواجه دیده است که این موجود بهعنوان سوژه یا ابژه در مجسمههای انسانی او قابل بازنمود و نمایش بوده.
تابهامروز بیش از بیستوپنج سال است که آنتونی گرملی بهنوعی در پی احیا و بهبود تصویر انسان در هنر پیکرهسازی خود بوده و این مهم را از طریق تحقیق و بررسی در جسم و بدن بهعنوان جایگاه تغییر و تبدیل و با استفاده از قالب بدن خود و سایر ابزار و مصالح دنبال نموده است.
com) اثر یادشده، که با نام ;نمایش;19 شناختهشده، از جوانبی، متفاوت با سایر آثار گرملی حساب میشود که در آن، هنرمند بهجای خلق فرمی محصور و پوشیده، طراحی سهبعدی و فضایی را با بهکارگیری شبکهای از خطوط برای ایجاد پیکرهای انسانی ایجاد نموده است.