خلاصه ماشینی:
"نویسنده در این بخش سعی کرده است به تعریف جامع و کاملی از فرهنگ دست یابد و فرهنگ سازمانی را مورد تجزیه تحلیل کارشناسانه قرار داده است و تا حدود نیز در این مسئله موفق بوده است، اما در مورادی نیز که در سایر بخشهای کتاب هم به چشم میخورد کاستی وجود دارد که در ادامه بیان خواهد شد.
در قسمت صفحه گسترده نیز به توضیح در مورد انواع چاپها و گزارشاتی که میتوان از یک صفحه گسترده گرفت پرداخته شده و مشخص میشود که برای چاپ یک کار برگ یا نمودار چه مراحلی را باید طی نمود.
فصل 11:در این فصل به چگونگی محاسبه بودجه فروش اشاره شده و در قسمت صفحه گسترده نیز به امکان باز کردن کاربرگها پرداخته و چگونگی محاسبات بین دو کار برگ توضیح داده میشود.
فصل 18:مواقعی پیش میآید که به دلایل مختلف از جمله کشش بازار یا محدودیت حجم خط تولید نمیتوان تمام محصولات رادر حد دلخواه تولید نمود به همین دلیل مدیر محدود میشود ه از بین محصولات،محصولاتی را که میتوانند در تعداد محدودسودآوری بیشتری داشته باشند را برای تولید انتخاب نماید،لذا در این بخش توضیح داده خواهد شد که مدیر چگونه میتواند نوع و تعداد تولید هر محصول نیز همانند فصل هفتم به موضوع حفاظت سلولها اشاره میشود،البته با مثالهایی در مورد استفاده از منابع محدود.
در قسمت صفحه گسترده این فصل نیز به مورد محل قرار گرفتن محتوای حرفی در سلولها همانند فصل سوم اشاره شده با این تفاوت که مسائل حل شده در این فصل مروبط به موضوع مخارج سرمایهای میباشد."