خسروی، امیرحسین/ 1 مقاله
-
1.
بررسی فاکتورهای موثر در افزایش وفاداری تجارت الکترونیکی با استفاده از ابزارهای تصمیم گیری چند معیاره
نویسنده : خسروی، محمدامین ؛ خسروی، امیرحسین ؛ خسروی، مرضیه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (17 صفحه - از 3648 تا 3664 )
کلیدواژه ها:تصمیم گیری چند معیارهVIKORDEMATELوفاداری تجارت الکترونیکیتحلیل شبکه ای فرآیند