Dolatyari، Forouzan/ 2 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه International Journal of Education and Cognitive Sciences 1 |
نشریه Educational Sociology 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
-
1.
نویسنده : Eskandari Asl، Heshmatullah ؛ Alipour، Hamed ؛ نویسنده مسئول : Dolatyari، Forouzan ؛
مجله:International Journal of Education and Cognitive Sciences»June 2024, Volume 5 - Number 2 (10 صفحه - از 112 تا 121 )
کلیدواژه ها:grounded theoryShahed studentsSound Ethics
-
2.
نویسنده : Faramarzi Babadi، Safar ؛ Dolatyari، Forouzan ؛ Alipoor، Hamed ؛ نویسنده مسئول : Eskandari Asl، Heshmat Allah ؛
مجله:Educational Sociology»March 2024 - Number 31 ، ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 124 تا 132 )
کلیدواژه ها:IranEnglish language learningqualitative researchmotivational factorscurriculum developmentEducational strategiesChaharmahal and BakhtiariCultural integration