-
1.
نویسنده مسئول : رضوانی، مهران ؛ نویسنده : رضائی، مرضیه ؛ عبدی، حمید ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396 - شماره 8 (جلد دوم) (16 صفحه - از 96 تا 111 )
کلیدواژه ها:دانش مشتریمدیریت دانش مشتریدفاتر خدمات عمومی پیشخوان
نویسنده مسئول : رضوانی، مهران ؛ نویسنده : رضائی، مرضیه ؛ عبدی، حمید ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396 - شماره 8 (جلد دوم) (16 صفحه - از 96 تا 111 )
کلیدواژه ها:دانش مشتریمدیریت دانش مشتریدفاتر خدمات عمومی پیشخوان