Iqbal، Qaisar/ 6 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه International Journal of Management, Accounting and Economics 6 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 6 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 6 |
-
1.
نویسنده مسئول : Iqbal، Qaisar ؛ نویسنده : Ahmad، Basheer ؛ Nasim، Adeel ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»December 2016, Volume 3 - Number 29 (15 صفحه - از 822 تا 836 )
کلیدواژه ها:genderManagerService Qualitycustomer’s satisfactionretail bankingCustomer’s loyalty
-
2.
نویسنده مسئول : Iqbal، Qaisar ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»December 2016, Volume 3 - Number 29 (15 صفحه - از 837 تا 851 )
کلیدواژه ها:BankingOrganizational commitmentjob craftingPerson-Job Fit
-
3.
نویسنده مسئول : Iqbal، Qaisar ؛ نویسنده : Hassan، Siti Hasnah ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»December 2016, Volume 3 - Number 29 (16 صفحه - از 806 تا 821 )
کلیدواژه ها:Workplace SpiritualitySpirituality at workbig five personality factorsWork Behavior
-
4.
نویسنده مسئول : Iqbal، Qaisar ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»October 2016, Volume 3 - Number 27 (14 صفحه - از 609 تا 622 )
کلیدواژه ها:organizational politicsTransformational LeadershipGeneral Political BehaviorNegligent Behavior
-
5.
نویسنده مسئول : Iqbal، Qaisar ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2016, Volume 3 - Number 26 (12 صفحه - از 486 تا 497 )
کلیدواژه ها:turnover intentionsJob SatisfactionPreferential TreatmentPrivate UniversitiesEducation Sector
-
6.
نویسنده مسئول : Iqbal، Qaisar ؛ نویسنده : Binti Hassan، Siti Hasnah ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2016, Volume 3 - Number 26 (13 صفحه - از 473 تا 485 )
کلیدواژه ها:Service QualityHealthCare Unitsdeveloping and developed countryPatient’s perception