خیری، بهرام/ 66 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 55 |
میان رشته ای 3 |
علوم اجتماعی 3 |
اخلاق 1 |
علوم سیاسی 1 |
روانشناسی 1 |
اقتصاد 1 |
تاریخ 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 66 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 10 |
علمی-پژوهشی 8 |
الف 6 |
علمی-ترویجی 2 |
-
51.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ زمانی، محمد سعید ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1390،سال سوم - شماره 12 (24 صفحه - از 104 تا 127 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتصویر ذهنی از برندگسترش برندنگرش مصرف کنندهدرک تناسبات
-
52.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ قاسمی، بهروز ؛ میرابی، وحید رضا ؛ قلی پور سنگلجی، پویا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1390، سال ششم - شماره 12 (14 صفحه - از 99 تا 112 )
-
53.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ میرابی، وحید رضا ؛ موسویان، سیدایمان ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1390، سال سوم - شماره 11 (19 صفحه - از 115 تا 133 )
-
54.
نویسنده : میرابی، وحیدرضا ؛ خیری، بهرام ؛ رضایی، ساناز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1390، سال سوم - شماره 9 (36 صفحه - از 185 تا 220 )
کلیدواژه ها:موفقیتمدیریت ارتباط با مشتریهوش کسب و کارهزینه تعویضتبعیض قیمت
-
55.
نویسنده : صفرزاده، حسین ؛ خیری، بهرام ؛ آقاسیدآقا، ریحانه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1390، سال ششم - شماره 10 (30 صفحه - از 65 تا 94 )
-
56.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ ودادی، احمد ؛ قریشی، معصومه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:تعارض سازندهاعتماد مبتنی بر شناختتعارض مخرباعتماد مبتنی بر احساساثربخشی رابطه درک شده
- 57.
-
58.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ حیدری ؛ ذوالفقاری، ثمینه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1389، سال پنجم - شماره 8 (26 صفحه - از 115 تا 140 )
-
59.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ نائیجی، محمد جواد ؛ عباسعلی زاده، منصوره ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1388، سال چهارم - شماره 7 (16 صفحه - از 99 تا 114 )
- 60.