موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 18 |
میان رشته ای 4 |
علوم سیاسی 4 |
علوم اجتماعی 3 |
حسابداری 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 31 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 6 |
علمی-پژوهشی 3 |
ج 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
11.
نویسنده مسئول : ربانی، رومینا ؛ نویسنده : جلالی، سید مهدی ؛ مهرمنش، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1399 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 171 تا 188 )
کلیدواژه ها:راهبردصنعت گردشگریبرندسازیبرند شهری
-
12.
نویسنده : ربانی، رومینا ؛ جلالی، سید مهدی ؛ مهرمنش، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت شهری»تابستان 1398 - شماره 38 رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 47 تا 58 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریبرند شهریبرند سازی شهریراهبرد برندسازی شهری
-
13.
نویسنده مسئول : مهرمنش، حسن ؛
مجله:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»بهار 1398- شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:بهای تمام شدههزینه یابی بر مبنای فعالیتشبیه سازی
-
14.
نویسنده : طاهری، مهدی ؛ مهرمنش، حسن ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (9 صفحه - از 4623 تا 4631 )
کلیدواژه ها:عملکردچابکیزنجیره تامینانعطافپذیری استراتژیک
-
15.
نویسنده : طاهری، مهدی ؛ مهرمنش، حسن ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (8 صفحه - از 4632 تا 4639 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانسازمان منطقه آزاد کیشانعطافپذیری تولید
-
16.
نویسنده : آزاد، ابوالفضل ؛ مهرمنش، حسن ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (17 صفحه - از 37 تا 53 )
کلیدواژه ها:بازارگرايی صادرات همکاری توزيع کنندگان
-
17.
نویسنده : سلگی، رضا ؛ مهرمنش، دکتر حسن ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (18 صفحه - از 887 تا 904 )
کلیدواژه ها:رﻫﺒﺮي ﺗﺤﻮلآﻓﺮﯾﻦ رﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪي ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ
-
18.
نویسنده : مهرمنش، حسن ؛ صفوی میرمحله، سیدرحیم ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریتفسیریمدلسازی ساختاریسازمانهای ایرانیشرکت گاز استان اردبیل