مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تعلیم و تربیت 9 |
نشریه مطالعات برنامه درسی 2 |
نشریه نظریه و عمل در برنامه درسی 2 |
نشریه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 1 |
نشریه رشد آموزش علوم اجتماعی 1 |
نشریه نوآوری های آموزشی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 13 |
علوم اجتماعی 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 16 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 8 |
ب 2 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
مجله:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»پاییز 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 50 تا 74 )
کلیدواژه ها:ارزشیابی دورهایآسیبهای دستخطآموزش خط تحریریبرنامه درسه فارسی دوره ابتداییخط تحریریفارسیآموزشمعلمانارزشیابیدانشآموزانبرنامۀ درسی فارسی
-
2.
نویسنده : سلسبیلی، دکتر نادر ؛
مجله:نظریه و عمل در برنامه درسی»بهار و تابستان 1399، سال هشتم - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم (44 صفحه - از 107 تا 150 )
کلیدواژه ها:مهارت های زبانیمولفه های برنامه درسیویژگیهای برنامه درسی مرجع زبان آموزیچارچوب مرجع زبان آموزی در نگاهی جهانیزبان اموزی فارسی دوره اول ابتدایی
-
3.
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
مجله:تعلیم و تربیت»بهار 1396 - شماره 129 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:نیازسنجیآسیب شناسیبرنامه درسی ملی جمهوری اسلامیمراحل و روند تدوین سند برنامه درسی ملیکمیته تدوینمصاحبه با دست اندرکارانسند برنامه درسی ملیبرنامه درسی ملیتدوینمصاحبهجمهوری اسلامی ایران
-
4.
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
مجله:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1395، سال چهارم - شماره 8 (40 صفحه - از 119 تا 158 )
کلیدواژه ها:برنامه درسی ملیتجارب نظامهای آموزشی جهانیبرداشت و مفهوم سازی برنامه درسی ملیارزیابی ویژگی های اساسیبرنامه ریزی درسی مبتنی بر مدرسهدیدگاههای برنامه درسی
-
5.
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»تابستان 1395 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 65 تا 98 )
کلیدواژه ها:مطالعات برنامه درسیسند برنامه درسی ملی تدوین شده جمهوری اسلامیدیدگاههای برنامه درسیملاکهای ارزیابی برنامه درسی ملی
-
6.
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
مجله:تعلیم و تربیت»تابستان 1393 - شماره 118 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 63 تا 92 )
کلیدواژه ها:national identityNational Curriculumhomogenizationlearning improvementIslamic Republic's national curriculum
-
7.
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
مجله:تعلیم و تربیت»تابستان 1391 - شماره 110 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 9 تا 36 )
کلیدواژه ها:زبان آموزیبخوانیم و بنویسیمموقعیتها و فعالیتهای یادگیریبرنامه درسی فارسی دوره ابتداییتقویت خلاقیتشاخص های پرورش خلاقیت
-
8.
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
مجله:تعلیم و تربیت»بهار 1390 - شماره 105 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (4 صفحه - از 7 تا 10 )
-
9.
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
مجله:تعلیم و تربیت»پاییز 1389 - شماره 103 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 121 تا 148 )
کلیدواژه ها:روش های تدریسنقد و ارزیابییاددهی یادگیریمقاله های فصلنامه تعلیم و تربیتمعیارهای تحلیل و ارزیابی
-
10.
نویسنده : سلسبیلی، نادر ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»بهار 1389 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 7 تا 46 )
کلیدواژه ها:زبان آموزیکل نگریبرنامه درسی دوره ابتدایی (بخوانیم و بنویسیم )ارزیابی برنامه درسیآموزش زبان فاسیبرنامه درسی طراحی شدهتدوین شده و اجرا شده