-
1.
نویسنده : هنری، حبیب ؛ شجاعی برجوئی، سهیلا ؛ فریدفتحی، اکبر ؛
مجله:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»تابستان 1393، سال اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (7 صفحه - از 99 تا 105 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیاستخر
نویسنده : هنری، حبیب ؛ شجاعی برجوئی، سهیلا ؛ فریدفتحی، اکبر ؛
مجله:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»تابستان 1393، سال اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (7 صفحه - از 99 تا 105 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیاستخر