مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه English Language Pedagogy and Practice 2 |
نشریه Issues in Language Teaching 2 |
نشریه Iranian Journal of Applied Linguistics 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
الف 2 |
-
1.
نویسنده مسئول : Jalali، Mehri ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2022، Volume 11 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 161 تا 186 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationProfessional developmentTeaching experiencequality teachingClassroom observation
-
2.
نویسنده : Jalali، Mehri ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2021، Volume 10 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 119 تا 144 )
کلیدواژه ها:Teacher Educationintercultural competenceDomestic interventionIntercultural exchangesEthnographic interviews
-
3.
نویسنده : Taghavi Takyar، Seyedeh Fatemeh ؛ Jalali، Mehri ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall & Winter 2016 - Number.19 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 161 تا 177 )
کلیدواژه ها:Textbookgrammar knowledgemultimedia application(computer assisted language learning (CALLEFLIranMultimediaIranian EFL LearnersEducationText
-
4.
نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr ؛ Jalali، Mehri ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2014, Volume 17 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 93 تا 118 )
کلیدواژه ها:consciousness-raisingFocus on FormInput processingIntakeprocessing instructionTextual input enhancementPIEFLTEEnglish
-
5.
Differential Impact of Sequential and Simultaneous Input Enhancement on Iranian EFL Learners’ Intake
نویسنده : Jalali، Mehri ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»spring 2014 - Number 14 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (19 صفحه - از 83 تا 101 )
کلیدواژه ها:IntakeraisingInputBased Instructioninput enhancementtextual enhancementgrammar consciousness