موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 53 |
مدیریت 29 |
روانشناسی 17 |
میان رشته ای 9 |
حوزه سلامت 6 |
علوم اجتماعی 6 |
اقتصاد 4 |
ادیان، مذاهب و عرفان 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 127 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 54 |
ب 29 |
الف 6 |
ج 6 |
-
121.
نویسنده : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ غنایی، زیبا ؛ نقش، زهرا ؛
مجله:روانشناسی»زمستان 1386 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 447 تا 470 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیسبک های تفکررویکردهای یادگیریعوامل شخصیترویکرد یادگیری عمیقرویکرد یادگیری سطحی
-
122.
نویسنده : دانشور پور، زهره ؛ غنایی، زیبا ؛ شکری، امید ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛
مجله:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1386 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 51 تا 82 )
کلیدواژه ها:جنسیتسبک های هویتصمیمیت اجتماعیتعهد هویتهویتسبکسبک هویتسبک هویت سردرگمسبک هویت اطلاعاتیجنس
-
123.
نویسنده : زین آبادی، حسن رضا ؛ صالحی، کیوان ؛ پرند، کورش ؛
مجله:زن در توسعه و سیاست»پاییز 1386 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 129 تا 164 )
کلیدواژه ها:ارزشیابیکیفیتبروندادهنرستان های فنی حرفه ای دخترانه
-
124.
نویسنده : شکری، امید ؛ کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ سنگری، علی اکبر ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ غنایی، زیبا ؛
مجله:مطالعات روان شناختی»پاییز و زمستان 1385، دوره دوم - شماره 8 و 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 139 تا 160 )
کلیدواژه ها:سبکهای تفکروضعیت اقتصادی-اجتماعیرویکردهای یادگیریپیشرفت تحصیلی؛
-
125.
نویسنده : صالحی، کیوان ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ کیامنش، علیرضا ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»تابستان 1385 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (45 صفحه - از 119 تا 163 )
کلیدواژه ها:ارزشیابینظام آموزشیکیفیتبروندادهنرستانهای کاردانشمهارت آموزیمدارس مهارت آموزیدانشکاردانشآموزشدانشآموختگان
-
126.
نویسنده : زین آبادی، حسن رضا ؛
مجله:بصیرت و تربیت اسلامی»پاییز و زمستان 1384 - شماره 3 و 4 ISC (13 صفحه - از 171 تا 183 )
کلیدواژه ها:ارزشیابیرویکردارزشیابی آموزشی
-
127.
نویسنده : زین آبادی، حسن رضا ؛ کیامنش، علیرضا ؛ فرزاد، ولی اله ؛
مجله:پژوهش های مشاوره»پاییز 1384 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 69 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت - ارزیابی درونیاعتبار بخشیمشاوره و راهنمایی