موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 5 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 5 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
نویسنده : Abolfazli، Zainab ؛ Sadeghi، Karim ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2018, Volume 5 - Number 1 ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:learninggenderAgeuniversity majorAttitudes towards teaching
-
2.
نویسنده : Abolfazli Khonbi، Zainab ؛ Sadeghi، Karim ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2016, Volume 10 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 151 تا 185 )
کلیدواژه ها:Complex Dynamic SystemsLanguage Learning HistoryLearner VariablesWell-being TheoryEFLMA TEFLLanguage LearningEnglishWellResiliency
-
3.
نویسنده : Abolfazli Khonbi، Zainab ؛ Sadeghi، Karim ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2015, volume 6 -Nuber 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 36 تا 60 )
کلیدواژه ها:Language Learning Strategies (LLSs)Iranian EFL StudentsLanguage Learning Aptitude (LLA)Strategy TrainingEFL
-
4.
نویسنده : Abolfazli Khonbi، Zainab ؛ Gholami، Javad ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2015, Volume 4 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 27 تا 47 )
کلیدواژه ها:self-purificationMultiple intelligencesTeachersEfficacyIranian EFL studentEFLIranianMISEUrmiaTeacher
-
5.
نویسنده : Sadeghi، Karim ؛ Abolfazli Khonbi، Zainab ؛ Gheytaranzadeh، Fatemeh ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Summer and Autumn 2013, Volume 1- Number 2 (16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersdirect corrective feedbackIndirect corrective feedbackForm-focused feedback