میرزا محمدی، محمدحسن/ 8 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 3 |
روانشناسی 2 |
حوزه سلامت 1 |
علوم تربیتی 1 |
مدیریت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
ج 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، مسعود ؛ نویسنده : میرزامحمدی، محمد حسن ؛
مجله:رهبری آموزشی کاربردی»زمستان 1400 - شماره 8 رتبه ج (وزارت علوم (14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها:نظارتدوره ابتداییناظرارزشیابی توصیفیارزشیابی پیشرفت تحصیلی
-
2.
نویسنده : میرزا محمدی، محمدحسن ؛
مجله:راهبرد فرهنگ»پاییز 1395 - دوره نهم، شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 175 تا 201 )
کلیدواژه ها:جهانی شدنآموزش و پرورشدستاوردهاپایدیاچالش هاافلاطوناســتدانشتربیتعصر جهانی شــدنعصر جهانی شدنمفهوم
-
3.
نویسنده : میرزا محمدی، محمدحسن ؛
مجله:تعلیم و تربیت»زمستان 1393 - شماره 120 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 61 تا 82 )
کلیدواژه ها:معرفت شناسیفلسفه تعلیم و تربیتروش شناسیفارابیپژوهش تطبیقی
-
4.
نویسنده : موسوی، سیده زینب ؛ میرزا محمدی، محمدحسن ؛ مساح، امید ؛
مجله:توانبخشی»ویژه نامه زمستان 1392 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 100 تا 107 )
کلیدواژه ها:برنامه درسیعللاﻋﺘﻴﺎدپيشگيریآسيبها
-
5.
نویسنده : رهنما، اکبر ؛ میرزا محمدی، محمدحسن ؛ صفوی، سید علیرضا ؛
مجله:مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی»پاییز 1391، سال شانزدهم - شماره 3 ISC (24 صفحه - از 349 تا 372 )
کلیدواژه ها:عقلوحیتربیت اسلامیمعرفت شناسیتجربهنقلاسلامی سازی علوم
-
6.
نویسنده : میرزا محمدی، محمدحسن ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1391 - شماره 19 ISC (19 صفحه - از 99 تا 117 )
کلیدواژه ها:الگوتطبیقآموزش فنی و حرفه اینشانگرارزشیابی پیشرفت تحصیلیقابلیت هنری
-
7.
نویسنده : میرزا محمدی، محمدحسن ؛ رهنما، اکبر ؛ افشار، عبداله ؛ قبادی، محترم ؛
مجله:دانشور رفتار»اسفند 1389 - شماره 45 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 127 تا 140 )
کلیدواژه ها:معرفت شناختیسازنده گراییارزشیابی پیشرفت تحصیلی
-
8.
نویسنده : میرزا محمدی، محمدحسن ؛ بیجنوند، فرامرز ؛
مجله:دانشور رفتار»شهریور 1389 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها:دانشجویان کارشناسی ارشدمقالات علمیدانشگاه شاهدموانع پژوهش