مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه International Marketing Modeling 2 |
نشریه International Journal of Ethics and Society 1 |
نشریه Journal of Management and Accounting Studies 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
-
1.
نویسنده : Anari، Malihe ؛ Naami، Abdullah ؛ نویسنده مسئول : Shafei، Reza ؛
مجله:International Journal of Ethics and Society»Winter 2022, Volume 4 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم (8 صفحه - از 23 تا 30 )
کلیدواژه ها:electronic loyaltySocial BusinessInterpretive StructuringEthical Values of Customers
-
2.
نویسنده : Mousavi-Jad، Seyed Mohammad ؛ Shafei، Reza ؛ نویسنده مسئول : Emami، Elham ؛
مجله:International Marketing Modeling»Winter and Spring 2021, Volume 2 - Number 1 (10 صفحه - از 31 تا 40 )
کلیدواژه ها:personal brandingprofessional successSanandaj AthletesPersonal BrandAthletes
-
3.
نویسنده مسئول : Shafei، Reza ؛ نویسنده : Saedi، Sara ؛ Saedi، Hasibeh ؛ Mohammadi، Haydar ؛
مجله:International Marketing Modeling»Summer and Autumn 2020, Volume 1 - Number 2 (11 صفحه - از 93 تا 103 )
کلیدواژه ها:cultureMarketing mixmuseumCultural marketingVisiting Rate
-
4.
نویسنده : Ahmadi Kadkhoda، Faraydun ؛ Shafei، Reza ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»March 2016 - Number 9 (8 صفحه - از 61 تا 68 )
کلیدواژه ها:CharacteristicsBrand`s Special ValueMobile ServicesGained delightability of use