-
1.
نویسنده : دل افروز، نرگس ؛ علیخان گرگانی، حسین ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (22 صفحه - از 111 تا 132 )
کلیدواژه ها:خانوادهارزش ویژه برندارتباطات دهان به دهان الکترونیکیارزش ویژهتداعیمدلمصرفکننده
نویسنده : دل افروز، نرگس ؛ علیخان گرگانی، حسین ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (22 صفحه - از 111 تا 132 )
کلیدواژه ها:خانوادهارزش ویژه برندارتباطات دهان به دهان الکترونیکیارزش ویژهتداعیمدلمصرفکننده