موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 19 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 21 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 12 |
ب 2 |
الف 2 |
ج 1 |
-
11.
نویسنده : Harati Mokhtari، Parastoo ؛ Kiany، Gholam Reza ؛ نویسنده مسئول : Ghafar Samar، Reza ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2016, Volume 5 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 52 تا 69 )
کلیدواژه ها:collocationspsycholinguisticsformulaic languageholistic processinglinear mixed-effects modelling (LMM)
-
12.
نویسنده : Shirazizadeh، Mohsen ؛ Kiany، Gholam Reza ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall 2014 - Number 15 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 113 تا 129 )
کلیدواژه ها:genderScore variationStem typeGrammar tests
-
13.
نویسنده : Asadi، Marzieh ؛ Kiany، Gholam Reza ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall 2014 - Number 15 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:Textbook EvaluationProspect 1English school teachersIran’s PublicSchools English TextbookTeachers’ Perspectives
-
14.
نویسنده : Talebzadeh، Hossein ؛ Ghafar Samar، Reza ؛ Kiany، Gholamreza ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Summer 2013, Volume 20 , Issue 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:structureGenre AnalysisMacroMove and Step ModelsRA AbstractsMicro-structure
-
15.
نویسنده : Ghafar Samar، Reza ؛ Kiany، Gholam Reza ؛ Akbari، Ramin ؛ Azimi، Hadi ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2011, Volume 5 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 31 تا 59 )
کلیدواژه ها:high school teachersinstitutional identityTeacher efficacyEnglish teachers
-
16.
نویسنده : Kiany، Gholamreza ؛ Albakhshi، Goodarz ؛ Akbari، Ramin ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2011, Volume 5 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 21 تا 43 )
کلیدواژه ها:ESP TestsWashbackteaching ESPESP teachers
-
17.
نویسنده : Kiany، Gholam Reza ؛ Mirhosseini، Seyyed Abdolhamid ؛ Navidinia، Hossein ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter 2011 - Number 222 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 49 تا 70 )
کلیدواژه ها:Foreign language education policiesNational Iranian plansELT in Iran.
-
18.
نویسنده : Kiany، Gholam Reza ؛ Ghafar Samar، Reza ؛ Jafari، Sakineh ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2010, Volume 4 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 103 تا 123 )
کلیدواژه ها:ComplexityAccuracyfluencyLexical Densityplanning conditiontask structure
-
19.
نویسنده : Kiany، Gholam Reza ؛ Jalali، Sara ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2009, Volume 12 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 167 تا 198 )
کلیدواژه ها:Item Response Theory (IRT)Classical Test Theory (CTT)Person statisticsItem statistics
-
20.
نویسنده : Kiany، Gholam Reza ؛ Jalali، Sara ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring 2008 - Number 2 ISC (18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها:Advanced EFL LearnersVisual AdvanceOrganizerTime LapseTypes of Listening PassagesEFLAdTest