-
1.
نویسنده : فسنقری، الهام ؛ گودرزی، محمود ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتری
نویسنده : فسنقری، الهام ؛ گودرزی، محمود ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتری