کلیدواژه رضایتمندی مشتری / (82 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : طاهری، محمدحسین ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»زمستان 1402 - شماره 4 (21 صفحه - از 126 تا 146 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیت
-
2.
نویسنده : نیکخوی، نوید ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحه - از 36 تا 51 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
3.
نویسنده : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ نویسنده مسئول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1402 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 269 تا 294 )
کلیدواژه ها:خدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانارتباط با مشتریشرکت ایساکوسرمایه اجتماعی شرکتمشتریمشتریانرضایترضایتمندی مشتریمدل
-
4.
نویسنده : ترکمان، محمد صادق ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (12 صفحه - از 140 تا 151 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت کسب و کاررضایت مندی مشتریفن بیانمدیریت فروشفروشمشتریمدیران
-
5.
نویسنده : سلمان روغنی، مهدی ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (8 صفحه - از 67 تا 74 )
کلیدواژه ها:تبریزمسئولیت اجتماعیرضایتمندی مشتریانبیمه تامین اجتماعیبنگاه های کسب و کارمشتریاجتماعیرضایتمندی مشتریرضایت مشتریسازمانپژوهش
-
6.
نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛ پلمه، حسین ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (17 صفحه - از 3169 تا 3185 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیرضایتمندی مشتریقصد خرید مجددعوامل فناوریتبلیغات توصیهای
-
7.
نویسنده : فارغ، فهیمه ؛ اولیا، محمد صالح ؛ نویسنده مسئول : زارع مهرجردی، یحیی ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»زمستان 1401 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 1 تا 38 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریدلفی فازیپویاییشناسی سیستمپایداری شرکتی
-
8.
نویسنده : طاهری، محمدحسین ؛ عطرزاده فرشبافی، پدرام ؛
مجله:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1401 - شماره 6 (24 صفحه - از 95 تا 118 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیت
-
9.
نویسنده : صالحی، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آبان 1401 - شماره 39 (8 صفحه - از 31 تا 38 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکیفیتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتریمشتریرضایت مشتریمشتریانارزیابیمشـتری
-
10.
نویسنده : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، صدیقه ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 صفحه - از 160 تا 186 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتService Qualityرسانه اجتماعیcustomer satisfactionرضایتمندی مشتریsocial mediaتمایل حضور مشتریCustomers' Behavioral intention
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (21 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- د (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)