کلیدواژه ارائه خدمت با کیفیت / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : طاهری، محمدحسین ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»زمستان 1402 - شماره 4 (21 صفحه - از 126 تا 146 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیت
-
2.
نویسنده : طاهری، محمدحسین ؛ عطرزاده فرشبافی، پدرام ؛
مجله:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1401 - شماره 6 (24 صفحه - از 95 تا 118 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیتمشتریمشتریانرضایتکارکنان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه بازاریابی خدمات عمومی 1 |
نشریه منابع و سرمایه انسانی 1 |