بشیرپور، مهدی/ 9 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 6 |
علوم اجتماعی 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 9 |
-
1.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : بشیرپور، مهدی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1401- شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 182 تا 208 )
کلیدواژه ها:تبلیغات در بازیهای دیجیتالمحتوای تبلیغات دیجیتالیادآوری تبلیغات دیجیتالتطابق تبلیغ با موضوع بازی دیجیتالبازاریابی دیجیتال
-
2.
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : خادم حسینی، رضا ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1400- شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 257 تا 296 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیرسانههای اجتماعینقشه ذهنیزیمتپیامرسانهای اجتماعی
-
3.
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : رجائی، محسن ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 113 تا 153 )
کلیدواژه ها:سروشهویت برندتداعیهای برندپیامرساننقشه مفهومی برندهـاروش نقشــه مفهــومی برنــدکـهبـاروش نقشـه مفهـومی برنـدبـهبــا
-
4.
نویسنده مسئول : بشیرپور، مهدی ؛ نویسنده : محمدیان، محمود ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:برندهای لوکسمصرف تظاهرینظریه وبلنبازاریابی مصرف تظاهری
-
5.
نویسنده : بشیرپور، مهدی ؛ محمدیان، محمود ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1398 - شماره 97 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 20 تا 32 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سبزدانش محیطزیستیبرند سازی سبزتمایل به خرید محصولات سبز
-
6.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1398 - شماره 53 ISC (20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها:تصویر برندهویت برندنقشه مفهومی برندشبکه ادراکیبانک خاورمیانهبانکبرنـدمشتریکـهبـا
-
7.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1398 - شماره 14 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:ارزش برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندمدل آکر
-
8.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : بشیرپور، مهدی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 149 تا 169 )
کلیدواژه ها:نقشه ذهنیزیمتشبکه تداعیات ذهنیبرندهای خودروساز چینیمحصولات چینی
-
9.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجله:تحقیقات فرهنگی ایران»بهار 1397 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 33 تا 53 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دربازیهای دیجیتالرضایتمندی از بازیهای دیجیتالاثربخشی تبلیغات درون بازی