موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 6 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 7 |
-
1.
نویسنده : Tahan Shizari، Parisa ؛ Pourdana، Natasha ؛ Tavassoli، Kobra ؛ نویسنده مسئول : Ghaemi، Farid ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2022, Volume 12 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 87 تا 100 )
کلیدواژه ها:PerceptionTeacher EffectivenessKARDSModular Instruction
-
2.
نویسنده : Hassannejad، Esmaeil ؛ Pourdana، Natasha ؛ نویسنده مسئول : Ghaemi، Farid ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2022, Volume 14 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:EAPProductive skillsCulture-oriented ContentFirst CultureCBLT
-
3.
نویسنده : Rafi، Fahimeh ؛ Ghaemi، Farid ؛ نویسنده مسئول : Pourdana، Natasha ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2022, Volume9 - Number 2 رتبه الف/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:Diagnostic assessmentComputer-mediatedDifferentiated instructionsMixed-abilityGoogle Meet
-
4.
نویسنده : Hassannejad، Esmaeil ؛ Pourdana، Natasha ؛ نویسنده مسئول : Ghaemi، Farid ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2020, Volume 9 - Number 2 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 72 تا 90 )
کلیدواژه ها:Culture-oriented ContentEGAPEGAP TasksFirst CultureLecture Presentation
-
5.
نویسنده : Oghabi، Maryam ؛ Pourdana، Natasha ؛ Ghaemi، Farid ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2020، Volume 9 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 277 تا 302 )
کلیدواژه ها:PerceptionattitudeAwarenessquestionnairePlagiarismSociocultural Beliefs
-
6.
نویسنده : Heidari، Samaneh ؛ Pourdana، Natasha ؛ Famil Khalili، Gholamhasan ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2019,Volume 9 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:TranslationAssessmentqualityVerbal protocolintrospectionretrospection
-
7.
نویسنده : Tahan Shizari، Parisa ؛ Pourdana، Natasha ؛ Tavassoli، Kobra ؛ نویسنده مسئول : Ghaemi، Farid ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2019, Volume 22 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (58 صفحه - از 185 تا 242 )
کلیدواژه ها:PerceptionattitudequestionnaireModular InstructionQuality of Classroom LifeExploratory Practice