یاراحمدی، فتانه/ 6 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها 2 |
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 2 |
نشریه دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی 1 |
نشریه مدیریت فردا 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
میان رشته ای 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
-
1.
نویسنده : منیشداوی، الهه ؛ یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده مسئول : میرمهدی، سید مهدی ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1402 - شماره 77 ، ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 41 تا 55 )
کلیدواژه ها:غرور سازمانیادراک کارکنان از مسئولیتهای اجتماعی شرکتتعهد خدمت به مشتریتامین اجتماعی استان خوزستان
-
2.
نویسنده : سنجری نادر، بهزاد ؛ حیدریان، اردشیر ؛ فرجی، پریسا ؛ نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 51 تا 70 )
کلیدواژه ها:نقض قراردادهای روانشناختیتخطی از قراردادهای روانشناختیرفتارهای شهروندی مشتریاناعتماد
-
3.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : شهبازی، الهام ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»پاییز 1400، سال دوم - شماره 3 (22 صفحه - از 71 تا 92 )
کلیدواژه ها:شهرستان نهاوندکارکنان مدارسشیوههای تعاملتوسعه روابط انسانی
-
4.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : ظفری، مریم ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»تابستان 1400، سال دوم - شماره 2 (30 صفحه - از 129 تا 158 )
کلیدواژه ها:دانشآموزانشهرستان نهاوندآموزش الکترونیکآموزشوپرورشمشکلات آموزش مجازیآموزشآموزش مجازیچالشبـامعلم
-
5.
نویسنده : سنجری نادر، بهزاد ؛ بلوچی، حسین ؛ نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 24 تا 47 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندبشارت برندجامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی
-
6.
نویسنده : نظری، فاطمه ؛ یاراحمدی، فتانه ؛
مجله:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»آذر 1397، سال اول - شماره 7 (16 صفحه - از 64 تا 79 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریارزش ادراکیهویت برندموبایلشناسایی نام تجاریاعتماد نام تجاری