غفرانی، عاطفه/ 4 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات آموزشی و آموزشگاهی 1 |
نشریه پژوهش های کاربردی روان شناختی 1 |
نشریه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
نشریه تعلیم و تربیت 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 3 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
-
1.
نویسنده مسئول : نارنجی ثانی، فاطمه ؛ نویسنده : شاه حسینی، محمد علی ؛ غفرانی، عاطفه ؛
مجله:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»تابستان 1402 - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 132 تا 152 )
کلیدواژه ها:دانشگاهرویکرد ترکیبیمرور نظاممندنظام یاددهی-یادگیریاطلاعاتیادگیری ترکیبیپژوهشدانشBlended Learningدانشجویان
-
2.
نویسنده : حجازی، الهه ؛ غفرانی، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : نارنجی ثانی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»پاییز 1400، سال دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 105 تا 128 )
کلیدواژه ها:دانشجویانیادگیری ترکیبیپساکرونامولفههای روانشناختیمؤلفههایپژوهشانگیزشیشناساییمهارت
-
3.
نویسنده : خنیفر، حسین ؛ نویسنده مسئول : غفرانی، عاطفه ؛
مجله:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»پاییز 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 24 تا 47 )
کلیدواژه ها:تحول دیجیتالفرایند یاددهی- یادگیریصلاحیت دیجیتالدانشجومعلمانفرایند یاددهیمعلماندیجیتالدانشجویانفاواآموزش
-
4.
نویسنده : نادریبنی، ناهید ؛ خنیفر، حسین ؛ غفرانی، عاطفه ؛
مجله:تعلیم و تربیت»زمستان 1397 - شماره 136 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 153 تا 174 )
کلیدواژه ها:آسیبشناسیمدیریتمدرسه هوشمندسیستم فنی| اجتماعی