حاجی حیدری، سهیلا/ 5 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه فرهنگ یزد 1 |
نشریه مطالعات راهبردی ورزش و جوانان 1 |
نشریه جامعه شناسی اقتصادی و توسعه 1 |
نشریه پژوهش های انسان شناسی ایران 1 |
نشریه پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 4 |
تربیت بدنی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
-
1.
نویسنده مسئول : روحانی، علی ؛ نویسنده : حاجی حیدری، سهیلا ؛
مجله:فرهنگ یزد»زمستان 1399، سال دوم - شماره 8 (36 صفحه - از 35 تا 70 )
کلیدواژه ها:مردمنگاری انتقادیحداکثرسازی سودبازاریابی شبکهایفرایند جذبمبادله نابرابر
-
2.
نویسنده مسئول : روحانی، علی ؛ نویسنده : حاجی حیدری، سهیلا ؛
مجله:جامعه شناسی اقتصادی و توسعه»پاییز و زمستان 1399، سال نهم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:مردمنگاری انتقادیحداکثرسازی سودبازاریابی شبکهایکنشهای اقتصادیشرکتهای بازاریابی شبکهایبازاریابیبازارفروشاقتصادیاقتصاد بازاراجتماعیمحصولات
-
3.
نویسنده : حاجی حیدری، سهیلا ؛ نویسنده مسئول : روحانی، علی ؛
مجله:پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران»زمستان 1398 - شماره 27 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 37 تا 56 )
کلیدواژه ها:مردمنگاری انتقادیحداکثرسازی سودشرکتهای هرمیعاملیت مضاعف
-
4.
نویسنده مسئول : روحانی، علی ؛ نویسنده : حاجی حیدری، سهیلا ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1398 - شماره 46 ، ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 247 تا 264 )
کلیدواژه ها:جوانانمردمنگاری انتقادیپیامد و پارادایم انتقادیبازاریابی شبکهای
-
5.
نویسنده : روحانی، علی ؛ حاجی حیدری، سهیلا ؛
مجله:پژوهش های انسان شناسی ایران»پاییز و زمستان 1397، دوره هشتم -شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 7 تا 29 )
کلیدواژه ها:مردمنگاری انتقادیحداکثرسازی سوداقتدار کاریزماتیک مدرنآموزشهای اقتدارگرایانهشرکتهای بازاریابی شبکهای