موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 24 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 26 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 10 |
ب 7 |
الف 4 |
ج 2 |
بین المللی 1 |
-
11.
نویسنده : sarani، Abdullah ؛ Najjarbaghseyah، Rasool ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2019, Volume 37 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 141 تا 163 )
کلیدواژه ها:Teaching English as a Foreign LanguageFormulaic ExpressionsPragmatic RoutinesLanguage Formula
-
12.
نویسنده : Sarani، Abdullah ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2018, Volume 10 - Issue 1 ISC (27 صفحه - از 205 تا 231 )
کلیدواژه ها:BilingualismVerbal IntelligencemonolingualsWMC
-
13.
نویسنده : Sarani، Abdullah ؛ Farokhipour، Sajjad ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2017, Volume 9 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 187 تا 208 )
کلیدواژه ها:ESPHouse’s ModelBaker’s TaxonomyGenre AwarenessRhetorical Conventions
-
14.
نویسنده : Sarani، Abdullah ؛ Kord، Somayeh ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2018, Volume 12 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 111 تا 133 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse AnalysisIdeologySocial ActorsGender representationgender bias
-
15.
نویسنده : Sarani، Abdullah ؛ نویسنده مسئول : Rezaee، Afshin ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2017, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 13 تا 22 )
کلیدواژه ها:job performanceTeaching experienceIranian English TeachersTeacher development
-
16.
نویسنده : Sarani، Abdullah ؛ Talati Baghsiahi، Amrollah ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2017, Volume 6 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 29 تا 53 )
کلیدواژه ها:Explicit InstructionEFL contextHedgingModal auxiliariespragmatic features
-
17.
نویسنده : Sarani، Abdullah ؛ Izadi، Mehri ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2016, Volume 35 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 161 تا 189 )
کلیدواژه ها:transferMediationDynamic AssessmentZPDvocabulary developmentDALPSReceptive Vocabulary Development
-
18.
نویسنده : Sarani، Abdullah ؛ Talati، Amir ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2015, Volume 7 - Issue 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 205 تا 232 )
کلیدواژه ها:Nominalizationresearch articlesAcademic writingnovice writersestablished writers
-
19.
نویسنده : Sarani، Abdullah ؛ Ganji Khoosf، Saeed ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2014, Volume 6 - Issue 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 103 تا 118 )
کلیدواژه ها:cultureEFL Teachersemotional intelligenceHome-Culture Attachment
-
20.
نویسنده : Alibakhshi، Goodarz ؛ Sarani، Abdullah ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2014، Volume 8 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 119 تا 143 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersself assessmentspeaking accuracyspeaking fluencyEFLSelfLiLanguage TestingAccuracy