-
1.
اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد در کاهش خود ناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع متوسطه
نویسنده : قنبرپور گنجاری، مهرداد ؛ نوبخت، هانیه ؛ خواجه پور، میلاد ؛
مجله:رویش روان شناسی»آبان 1398 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 213 تا 220 )
کلیدواژه ها:دانش آموزانگروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهدخود ناتوانسازی تحصیلیدانشآموزان پسر مقطع متوسطهدرمان مبتنی بر پذیرشپذیرش و تعهدپژوهشآزمونروانشناسی