اصفهانی اصل، مریم/ 7 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه علوم روانشناختی 2 |
نشریه روانشناسی فرهنگی زن 2 |
نشریه رویش روان شناسی 1 |
نشریه سبک شناسی نظم و نثر فارسی (بهار ادب) 1 |
نشریه دست آوردهای روان شناختی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 4 |
میان رشته ای 2 |
ادبیات و زبانها 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 5 |
-
1.
نویسنده : دریکوندی، علی ؛ نویسنده مسئول : اصفهانی اصل، مریم ؛
مجله:علوم روانشناختی»خرداد 1403 - شماره 135 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 683 تا 695 )
کلیدواژه ها:زوجهای ناسازگارزوجدرمانی متمرکز بر شفقتابرازگری هیجانی مثبت و منفیابرازگری صمیمیت
-
2.
نویسنده : دریکوندی، علی ؛ نویسنده مسئول : اصفهانی اصل، مریم ؛
مجله:علوم روانشناختی»فروردین 1403 - شماره 133 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 237 تا 250 )
کلیدواژه ها:ناسازگاری زناشوییصمیمیت عاطفیزوجدرمانی متمرکز بر شفقتدلبستگی زناشویی
-
3.
نویسنده مسئول : هاشمی پور، مهدی ؛ نویسنده : اصفهانی اصل، مریم ؛
مجله:دست آوردهای روان شناختی»پاییز و زمستان 1401، سال بیست و نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 93 تا 104 )
کلیدواژه ها:میگرنکیفیت خوابنوروفیدبککنترل درد
-
4.
نویسنده : فرمانی، صدیقه ؛ اصفهانی اصل، مریم ؛ خردمندپور، مسعود ؛ نویسنده مسئول : یوسف قنبری، فرزانه ؛
مجله:سبک شناسی نظم و نثر فارسی (بهار ادب)»شهریور 1401 - شماره 76 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 47 تا 65 )
کلیدواژه ها:مولویغفلتمثنوی معنویاهمالکاریآلبرت الیسنظریۀ رفتاردرمانی عقلانی هیجانیالیساهمالکاریمثنویروانانسانمولاناباورهای غیرمنطقیرفتاری
-
5.
نویسنده : بزرگی، آسیه ؛ بیات، دکتر فرزانه ؛ اصفهانی اصل، مریم ؛
مجله:رویش روان شناسی»آذر 1398 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 11 تا 20 )
کلیدواژه ها:اضطراب امتحاندرمان مبتنی بر پذیرش و تعهدکودکان ابتداییدرمان مبتنی بر پذیرشپذیرش و تعهد
-
6.
نویسنده : اصفهانی اصل، مریم ؛ صداقت جو، مسعود ؛
مجله:روانشناسی فرهنگی زن»تابستان 1394، شماره 24 ISC (14 صفحه - از 81 تا 94 )
کلیدواژه ها:سبک رهبریتعهد سازمانیانگیزش شغلیعدالت سازمانیتوانمندسازی روانشناختی
-
7.
نویسنده مسئول : بساک نژاد، سودابه ؛ نویسنده : اصفهانی اصل، مریم ؛ محمودی قلعه نوی، نسرین ؛
مجله:روانشناسی فرهنگی زن»بهار 1391، شماره 11 ISC (15 صفحه - از 75 تا 89 )
کلیدواژه ها:دانشجویانهوش هیجانیسلامت روانسبک های مقابله