-
1.
نویسنده مسئول : مهدیه، امید ؛ نویسنده : پرچ، مهرداد ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (24 صفحه - از 371 تا 394 )
کلیدواژه ها:بازاریابینوآوریمحصولواحدهای وظیفهایشرکت تاژتوسعه محصولات جدید
نویسنده مسئول : مهدیه، امید ؛ نویسنده : پرچ، مهرداد ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (24 صفحه - از 371 تا 394 )
کلیدواژه ها:بازاریابینوآوریمحصولواحدهای وظیفهایشرکت تاژتوسعه محصولات جدید