مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی 3 |
نشریه آموزش پژوهی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
حوزه سلامت 3 |
علوم تربیتی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : قاسمی سامنی، متین ؛ نویسنده : فلاحی، مریم ؛ کماسی، مهدی ؛
مجله:آموزش پژوهی»بهار 1399 - شماره 21 ، علمی-ترویجی (وزارت فرهنگ و ارشاد/ISC (11 صفحه - از 88 تا 98 )
کلیدواژه ها:طراحی آموزشییادگیریدانش آموزانگیزش پیشرفت تحصیلیالگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلر
-
2.
نویسنده مسئول : کماسی، مهدی ؛ نویسنده : علی آبادی، خدیجه ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1397، دوره یازدهم - شماره 5 ISC (7 صفحه - از 26 تا 32 )
کلیدواژه ها:آموزش حضورییادگیرییادداریشبکه اجتماعی مجازیدانشآموز بزرگسال.
-
3.
نویسنده : علی آبادی، خدیجه ؛ کماسی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : فلاحی، مریم ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1397، دوره یازهم - شماره 4 ISC (7 صفحه - از 10 تا 16 )
کلیدواژه ها:فرسودگی تحصیلیتحمل پریشانیدانشجویان.استفاده مفرط از تلفن همراه
-
4.
نویسنده : علی آبادی، خدیجه ؛ کماسی، مهدی ؛ بریهی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : فلاحی، مریم ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مرداد و شهریور 1397، دوره یازدهم - شماره 3 ISC (10 صفحه - از 54 تا 63 )
کلیدواژه ها:خلاقیتخودپندارهتلفن همراهخودکارآمدی تحصیلیدانشجویان پیراپزشکی.