Afghari، Akbar/ 19 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 17 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 18 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 7 |
-
1.
نویسنده مسئول : Gharib، Amir Hossein ؛ نویسنده : Afghari، Akbar ؛ Ouliaei Nia، Helen ؛
مجله:Applied Linguistics Studies»Spring 2022 - Number 2 (7 صفحه - از 40 تا 46 )
کلیدواژه ها:TranslationTransferencethe ShahnamehHyperbole
-
2.
نویسنده : Sadeghi Hasanabadi، Tayyebe ؛ Lotfi، Ahmadreza ؛ نویسنده مسئول : Afghari، Akbar ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Summer and Autumn 2021- Number 28 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 221 تا 244 )
کلیدواژه ها:Textbook Evaluationhigh school textbooksTeachers' attitudeStudents' Attitude
-
3.
نویسنده : Azadi، Ghasemali ؛ Hadian، Bahram ؛ نویسنده مسئول : Afghari، Akbar ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Summer 2020 - Number 29 ، B (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 91 تا 105 )
کلیدواژه ها:postmethodTeacher AwarenessEFL Teachers’ AwarenessProfessional Skill (PS)Teacher Education Philosophy (TEP)
-
4.
نویسنده : Ranjbari، Mohammad ؛ Heidari Tabrizi، Hossein ؛ Afghari، Akbar ؛
مجله:English Language Studies»Winter 2019, Volume 7 - Number 23 ، C (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 99 تا 123 )
کلیدواژه ها:Professional competenciesPedagogical Content KnowledgePedagogical KnowledgeContent Knowledgeteacher education curriculum
-
5.
Vulnerability of Multiple Intelligences Assessment Instrumentation to Gender Variance in EFL Context
نویسنده : Hooshyar، Fariba ؛ Hadian، Bahram ؛ نویسنده مسئول : Afghari، Akbar ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2019, Volume 8 - Number 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 77 تا 92 )
کلیدواژه ها:Multiple intelligencesGender effectMI test Instrumentation
-
6.
نویسنده : Vaezi، Ramin ؛ Afghari، Akbar ؛ Lotfi، Ahmadreza ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2019، Volume 8 - Number 1 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 139 تا 160 )
کلیدواژه ها:Constructivismblended learningFlipped TeachingStudents PerceptionsTeachers Perceptions
-
7.
نویسنده : Asadifard، Amir ؛ Afghari، Akbar ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter and Spring 2019 - Number 12 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 71 تا 90 )
کلیدواژه ها:achievementgenderEFL learnersFormative assessment
-
8.
نویسنده مسئول : Jafari، Ahmad Reza ؛ نویسنده : Afghari، Akbar ؛ Koosha، Mansour ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2018 - Number 23 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 83 تا 97 )
کلیدواژه ها:task complexityCognitive task complexityprocedural task complexityform-focused attentionform-focused self-repair
-
9.
نویسنده مسئول : Hanafiyeh، Masoomeh ؛ نویسنده : Afghari، Akbar ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2017, Number 19 ، B (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 61 تا 77 )
کلیدواژه ها:ConscientiousnessExtraversionSpeaking abilityEmotionalityHEXACO personality traitshonesty-humility
-
10.
نویسنده مسئول : Roozafzai، ZahraSadat ؛ نویسنده : Afghari، Akbar ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2016, Volume 5 - Number 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 161 تا 183 )
کلیدواژه ها:conceptual metaphorsSystemic-Theoretical Instruction (STI)English Modality LearningVygotskian Concept FormationCognitive AwarenessConceptual Metaphors, Cognitive Awareness