موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 16 |
میان رشته ای 5 |
حوزه سلامت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 21 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 7 |
ب 5 |
ج 3 |
الف 3 |
-
11.
نویسنده : Khoshsima، Hooshang ؛ Talati-Baghsiahi، Amrollah ؛ Zare-Behtash، Esmail ؛ Safaie-Qalati، Mehdi ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer & Autumn 2018 - Number 22 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 63 تا 86 )
کلیدواژه ها:research articlesAcademic writingInteractional Metadiscoursenovice writersestablished writers
-
12.
نویسنده : Farokhi Pour، Sajjad ؛ Sarani، Abdulah ؛ Ganji، Mansoor ؛ نویسنده مسئول : Khoshsima، Hooshang ؛
مجله:Behavioral Science»Spring 2018, Volume 12 - Number 1 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 25 تا 31 )
کلیدواژه ها:learninganxietyZPDspeakingDynamic Intervention
-
13.
نویسنده : Izadi، Mehri ؛ Khoshsima، Hooshang ؛ Nourmohammadi، Esmaeel ؛ Yarahmadzehi، Nahid ؛
مجله:Applied Research on English Language»Fall 2017, Volume 6 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 523 تا 542 )
کلیدواژه ها:MediationReciprocityListeningDynamic Assessmentproficiency levelZPD.
-
14.
نویسنده مسئول : Khoshsima، Hooshang ؛ نویسنده : Eskandari، Zahra ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2017, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 50 تا 69 )
کلیدواژه ها:Involvement Load Hypothesisvocabulary acquisitiontechnique feature analysis
-
15.
نویسنده : Khoshsima، Hooshang ؛ Saed، Amin ؛ Moradi، Saeid ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2017, Volume 9 - Issue 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 97 تا 126 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnerspronunciationSuprasegmental FeaturesClear Pronunciation 2 Software
-
16.
نویسنده مسئول : Khoshsima، Hooshang ؛ نویسنده : Talati-Baghsiahi، Amrollah ؛ Moafian، Fatemeh ؛
مجله:English for Academic Purposes»Summer 2016, Volume 5 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 102 تا 122 )
کلیدواژه ها:Persianresearch articlesEnglishcross-linguistic: cross-cultural variationepistemic modality markersPersian/English
-
17.
نویسنده مسئول : Khoshsima، Hooshang ؛ نویسنده : Roostami Abusaeidi، Ali Asghar ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2015, Volume 4 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 26 تا 36 )
کلیدواژه ها:TestAssessmentRaterPerformance-Based AssessmentHolistic Rating ScaleOral English Proficiency Construct
-
18.
نویسنده : Khoshsima، Hooshang ؛ Izadi، Mehri ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2014, Volume 6 - Issue 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:DynamicSupportedAssessmentDynamicInstructedAssessment
-
19.
نویسنده : Khoshsima، Hooshang ؛ Jahani، Ma’soume ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Winter 2013 - Number 2 ISC (12 صفحه - از 9 تا 20 )
-
20.
نویسنده : Khoshsima، Hooshang ؛ Jahani Farid، Ma’souma ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2012, Volume 4 - Issue 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 119 تا 134 )
کلیدواژه ها:AccuracyImplicitExplicit Corrective FeedbackWritten Corrective FeedbackSecondForeign Language AcquisitionExplicit LearningEFLPreIranian