-
1.
نویسنده : میر، علی ؛ معروفی نقدهی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1399 - شماره 40 رتبه B (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیسرمایه اجتماعیوفاداری مشتریان
نویسنده : میر، علی ؛ معروفی نقدهی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1399 - شماره 40 رتبه B (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیسرمایه اجتماعیوفاداری مشتریان