مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه International Marketing Modeling 2 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
اقتصاد 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 2 |
-
1.
نویسنده : Teymouri، Zahra ؛ Tabibi، Mohammad Reza ؛ Kolahan، Arman ؛ نویسنده مسئول : Alizadehsani، Mohsen ؛
مجله:International Marketing Modeling»Summer and Autumn 2020, Volume 1 - Number 2 (12 صفحه - از 66 تا 77 )
کلیدواژه ها:International Business NegotiationsIranian MerchantsIran CultureCommerce KnowledgeSuccess and Failure Factors
-
2.
نویسنده : Shirkhodaie، Meysam ؛ Alizadehsani، Mohsen ؛ نویسنده مسئول : Masomi Aghbolagh، Sepideh ؛
مجله:International Marketing Modeling»Summer and Autumn 2021, Volume 2 - Number 2 (11 صفحه - از 82 تا 92 )
کلیدواژه ها:Organizational innovationMarketing CapabilityBrand performanceIndustry Competitive IntensityMarket-Focused Learning