مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه جستارهای زبانی 2 |
نشریه Journal of English Language Teaching and Learning 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
بین المللی 2 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده : Banitalebi، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Ghiasvand، Farhad ؛
مجله:جستارهای زبانی»July & August 2023, Volume 14 - Number 3 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 69 تا 95 )
کلیدواژه ها:learningconversation analysisClassroom Assessmentinterpretative phenomenological analysisclassroom assessment, conversation analysis, interpretative phenomenological analysis, learningoriented assessment, teacher questioning strategiesoriented assessmentteacher questioning strategies
-
2.
نویسنده مسئول : Ghiasvand، Farhad ؛
مجله:جستارهای زبانی»July & August 2022, Volume 13 - Number 3 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 429 تا 452 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersClassroom Interactionturn-allocation strategiesmultisemiotic
-
3.
نویسنده مسئول : Estaji، Masoomeh ؛ نویسنده : Ghiasvand، Farhad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter and Spring 2021 - Number 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 163 تا 192 )
کلیدواژه ها:High-Stakes Testswashback effectIELTS related experiencesIELTS instructorsinstructional planning