مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Educational Sociology 1 |
نشریه مطالعات برنامه درسی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 1 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : Fathi، Mohammad Reza ؛ Jomehri، Farhad ؛ نویسنده مسئول : Kiamanesh، Ali Reza ؛
مجله:Educational Sociology»October 2018 - Number 7 ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:IdentityCharacteristicsfeaturesdimensions of emerging adulthoodemerging adulthood theory
-
2.
نویسنده : Kiamanesh، Ali Reza ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»بهار 1392 - شماره 28 (انگلیسی) رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 93 تا 116 )
کلیدواژه ها:کشورهای مسلمانموفقیت علمیتیمزشاخص های معلمانشاخص های دانش آموزانScience achievementteacher's indicatorsstudent's indicatorsTIMSSMuslim Countries