رحمانی، رسول/ 1 مقاله
-
1.
نویسنده : میرزامجتهدی، امیرحسین ؛ حقی، منصور ؛ رحمانی، رسول ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (22 صفحه - از 841 تا 862 )
کلیدواژه ها:ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮي