مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
نشریه پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 1 |
مدیریت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
-
1.
نویسنده : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجله:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»تابستان 1401 - شماره 27 (11 صفحه - از 63 تا 73 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبرند خدماتارزش مشتری و وفاداری مشتریمشتریارزش مشتریارزش مورد انتظار مشتریوفاداری مشتریتصویرادراک مشتری
-
2.
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری (مورد مطالعه: صنایع لبنی اصفهان)
نویسنده : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحه - از 137 تا 151 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریمشتریاندانشاطلاعاتارزشارزش مشتری و وفاداری مشتری