کیالاشکی، هدایت/ 7 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 4 |
مدیریت 2 |
تربیت بدنی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
بین المللی 3 |
ملی 1 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : صلاحی کجور، عظیم ؛ نویسنده : کیا لاشکی، هدایت ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1402 - شماره 45 ، ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 26 تا 38 )
کلیدواژه ها:کارآفرینینوآوریتوسعه پایدار گردشگریرویدادهای ورزشی
-
2.
نویسنده : کیالاشکی، جعفر ؛ کیالاشکی، هدایت ؛ مهرانی، مارال ؛
مجله:کنکاش مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 9 (16 صفحه - از 280 تا 295 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیرشد شغلیکارکنان آموزش و پرورش
-
3.
نویسنده : کیالاشکی، جعفر ؛ کیالاشکی، هدایت ؛ مهرانی، مارال ؛
مجله:کنکاش مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 9 (18 صفحه - از 296 تا 313 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکارکنان آموزش و پرورشتمرکز نظارتی
-
4.
نویسنده : کیالاشکی، هدایت ؛ علیرضانژاد، مهدی ؛ تاجیک، جواد ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (8 صفحه - از 137 تا 144 )
کلیدواژه ها: ﻧﻴﺮﻭﻱ ﺍﻧﺴﺎﻧﻲ رﻫﺒﺮي سازمان رهبري تحول گرا رهبري تحول آفرين سبک رهبري
-
5.
نویسنده : کیالاشکی، هدایت ؛ علیرضانژاد، مهدی ؛ خانزاده نساز، فائزه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (13 صفحه - از 1072 تا 1084 )
کلیدواژه ها: مدیریت بحران مدیریت منابع انسانیهوش هیجانی ضریب هوش
-
6.
نویسنده : کیالاشکی، هدایت ؛ علیرضانژاد، مهدی ؛ زال نژاد، دانش ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (8 صفحه - از 1112 تا 1119 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانش مدیریت فناوری اطلاعات سازمان
-
7.
نویسنده : جمشیدی، جلیل ؛ کیالاشکی، هدایت ؛ علیرضانژاد، مهدی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، بین المللی (10 صفحه - از 1102 تا 1111 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری رسانههای اجتماعی فرایندهای اطلاعاتی مشارکت مشتری