-
1.
تأثیر روش تدریس به شیوه مشارکتی بر احساس تعلق به مدرسه و کیفیت کار گروهی دانشآموزان دوره اول متوسطه
نویسنده : کاظمی، محمدحسین ؛ آتشین، معصومه ؛ نجفی پور تابستانق، عباس ؛ بنیسی، وحید ؛ نویسنده مسئول : بیدل، نسرین ؛
مجله:توسعه حرفه ای معلم»تابستان 1401 - شماره 24 رتبه علمی-ترویجی (وزارت فرهنگ و ارشاد (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:یادگیری مشارکتیاحساس تعلق به مدرسهتدریس معلمانکیفیت کار گروهیدانش آموزان